Monday, March 7, 2011

Outfit of the day - School girl

Photobucket
Så gik der lige en hel uge uden tid til bloggen, øv :( Nå, men jeg må jo prøve, at indhente det jeg har at vise jer. Jeg vil starte med mit outfit fra i tirsdags, hvor jeg havde en fri dag. Jeg prøvede at finde et sted i lejligheden, hvor jeg kan tage billeder af mig selv, men måtte give op, da det jo er umuligt at tage billeder uden en fjernbetjening til kameraet. Derfor blev det lidt detalje billeder og et spejlbillede. Jeg havde min skole uniform inspirerede blazer fra Topshop på, samt mine nye højtaljet jeans.

A whole week without blogging, who would have thought!? I guess I'll just have to try and catch up with everything I wanna show you. I'm gonna start with my outfit from Tuesday, when I had the day off. I tried to find a spot in the apartment to take pictures, but realised it wasn't possible to take any without a remote for the camera. Which is why you only get some details and a bad mirror picture. I was wearing my school uniform inspired blazer from Topshop and my new high waisted jeans.

No comments: