Monday, February 28, 2011

Outfit of the day - New grey jeans

PhotobucketPhotobucket
I lørdags spiste kæresten og jeg middag i byen, hvor jeg havde dette outfit på. Ja, jeg måtte altså prøve de nye jeans med det samme. De er rigtig fine. Det eneste små irriterende ved dem er, at de faktisk hurtigt hænger, men måske et bælte kan hjælpe der? Jeg må prøve. De andre jeans jeg købte, har jeg haft på i dag, og de er altså skønne. De er vildt behagelige og sidder perfekt, så dem er jeg vildt glad for. Overvejer endda at købe flere i andre farver. De er forresten fra Bikbok og de grå jeans er købt i Message.

This is what I was wearing Saturday evening when I went out for dinner with my boyfriend. Yes, I had to wear my new jeans right away.They are so pretty. The only annoying thing is that they get loose very quickly, so maybe I need a belt with them. I've been wearing the other jeans I bought today and they are amazing! They are so comfy, fits perfect and stay up, so that's nice! They might be my new favourite! I might even buy some more in different colours.

2 comments:

marionachic said...

fantastic look:)

Emilie Delance said...

Hvor er du fin! Elsker din halskæde :D