Sunday, February 20, 2011

New things for the make-up shelf

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg er kommet lidt bagud med indlæg, men jeg vil prøve, at nå så mange jeg kan i dag, og måske forberede nogle til næste uge. I mandags fik jeg denne pakke ind af døren, hvilket indeholdte mine e.l.f. produkter, som jeg bestilte for nogle uger siden. Jeg havde virkelig glædet mig til, at få en pæn beholder til mine make-up børster, men jeg må indrømme, at jeg er en smule skuffet. Jeg synes ikke, at deres make-up holder er nær så pæn som på hjemmesiden, og ja jeg ved godt, at man aldrig kan regne med billeder på nettet, men jeg havde nu håbet på den var lidt pænere. Jeg har dog stadig beholdt den, da den jo faktisk ikke skal stå fremme, men bare holde orden på min make-up hylde. Jeg modtog også de to neglelakker (undskyld det ringe billede), som jeg dog stadig ikke har prøvet. Glæder mig dog til at se om deres matte lak faktisk virker. Jeg havde det meget sjovt med at pakke tingene ud da jeg modtog pakken. Tjek lige hvor meget bobleplast de havde formået at komme i kassen! Skørt!

I'm quite behind on posts and actually have a few things to show you. I'm gonna try and get as much done today as possible, and maybe even prepare some for next week. Last Monday I received this parcel, which contained my e.l.f. products that I ordered a few weeks back. I was really looking forward to getting a nice holder for my make-up brushes, but I was quite disappointed. The quality and the look of it is nothing like what I expected looking at the picture online. I know you can't really rely on that, but I was hoping I guess. I still kept it though as it works fine for keeping things tidy on my make-up shelf. I also received the two nail polishes, which I still need to try on. I had a bit of fun opening the parcel. Look how much bubble wrap they managed to fill in the box! Crazy!

No comments: