Monday, February 21, 2011

Tic Tac Tic Tac

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg håber altså ikke, at I har noget imod alt den boligindretning, som præger bloggen lige for tiden. De fleste af mine penge går til ting til lejligheden lige for tiden, hvilket jeg selv har det fint nok med. Jeg elsker boligindretning, så det er rigtig fedt at få lov til at købe en masse nyt. Nu jeg tænker over det, har vist ikke købt noget tøj i år!! Kun en t-shirt i starten af januar, så vidt jeg husker. Det er da ret vildt. Jeg har dog også været god til at holde mig væk fra butikkerne. Jeg spare op til noget bestemt (fortæller jeg om på et senere tidspunkt). I dag fik jeg endelig købt dette ur, som jeg har overvejet i nogle uger. Jeg har længe ledt efter noget lignende, da jeg synes det er super fedt. Vi har også virkelig manglet et ur i stuen/køkkenet, så det er lækkert endelig at få et.

I hope you don't mind all the interior design and home wear that I blog about lately. It's just because I spend most of my money on things for our apartment, which I do like though. I love decorating, so it's the perfect situation for me, being able to buy lots of new things. Actually I've not really bought any clothes this year yet! I'm being good and staying away from the shops and the temptation for shopping. All because I wanna save up some money for something (I'll tell you more about that later). Today I finally bought this clock that I've had my eyes on for weeks! I've been looking for exactly something like these. It's perfect for our living room/kitchen. I think it's really cool.

No comments: