Saturday, February 26, 2011

New in - jeans + cardi

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

I dag tog jeg tog på shoppingtur for at finde en sort casual blazer (noget jeg virkelig mangler), men jeg kom hjem med to par jeans og en cardigan. Det kender I godt, ikke? I det mindste havde jeg faktisk også brug for jeans, eller har længe ønsket mig nogle flere. De fleste af mine jeans er ret plain (lav/alm. talje og denim), så i dag fik jeg købt nogle højtalejet, både i mørk denim og grå. Jeg er især vilde med de grå. De er virkelig lækre og kvaliteten virker god. Jeg kan også style dem med stort set alt(bortset fra kjoler) i min garderobe, så det er jo ret smart.

Today I went shopping for a black casual blazer (which I really need), but I came home with two pair of jeans and a cardigan. Sounds familiar? At least I did need some jeans or at least I've been wanting some for a while. Most of my jeans are quite plain (low/normal waist and denim), so today I bought some hight waisted jeans, both dark denim and grey. I really like the grey ones! The quality is very good and I can style them with most of the things in my wardrobe, so that's quite cool.

1 comment:

Lynn said...

Love the grey jeans and the colour of the cardigan!
Nice blog too!