Saturday, February 5, 2011

Finally!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så kom den første post fra udlandet endelig! Vi har haft så mange problemer med pakker fra udlandet siden vi flyttede. Vi har stadig 3-4 stykker, som vi mangler/ikke ved hvor er!? Igår modtog jeg dog denne CD, som jeg bestilte lige efter nytår! Den har været retur til afsender, som så heldigvis var så sød at kontakte mig og sende den igen. Så nu har jeg endelig min Mumford and Sons cd! Den kom på anlægget med det samme og jeg elsker dem stadig! Der er også en DVD med dokumentar om bandet, hvilket jeg virkelig glæder mig til at se. Måske der bliver tid her i weekenden. Jeg har dog også en del serier, som jeg er bagud med.

I finally received the first parcel from the UK! We've had so many problems with the post since we moved. We still have 3-4 parcels that we're missing/don't know where are!? Yesterday I received this CD, which I ordered just after New Years! It's been returned to sender, who was nice enough to contact me and send it again. So now I've finally got my Mumford and Sons CD! I've already been listening to it many times and I love it! There's also a DVD with a documentary about the band, which I can't wait to watch. Maybe if there's time this weekend. I have quite a few series I need to catch up on too.

No comments: