Tuesday, January 4, 2011

Folk when it's best!

Photobucket
Har jeg nogensinde nævnt, hvor meget jeg elsker dette band? Jeg har ikke kendt til dem længe, men lige siden jeg først fik øjnene op for dem, har jeg lyttet til deres sange igen og igen. Bandet hedder Mumford & Sons, og består af fire unge mænd fra London. De spiller en blanding af country/folk, hvilket jeg synes er helt fantastisk! Deres musik er virkelig stemningsfuldt, muntert og smittende. Jeg har ikke kunne finde deres cd i danske butikker, så nu har jeg købt denne special edition udgave billigt på ebay. Den indeholder deres debut album, en live-cd og en dvd med dokumentar om bandet! Glæder mig så meget til at høre og se det hele! Jeg anbefaler at I lytter til sangen her under, hvis I vil høre noget af det bedste folkemusik der findes. Jeg håber på at se dem live en dag!

Have I ever mentioned how much I love this band? I haven't known them for very long, but ever since I first heard of them I've been listening to their songs over and over. The band is called Mumford & Sons and they are four young lads from London. They play a mix of country/folk which I love! Their music is so cheerful, warm and cool. I haven't been able to find their album here in DK, so now I've bought this special edition set on ebay. It includes their album, a live CD and a dvd with a documentary about the band. I can't wait to hear and watch it! I recommend you listen to the video underneath if you wanna hear some of the best folk music. Hopefully I'll get to see them live one day!


No comments: