Friday, January 14, 2011

The perfect little yellow dress

Photobucket
Det er vist ikke nyt for nogen, at gul bliver en populær farve i år. Se bare designernes SS11 kollektioner. Jeg har ikke meget gult i min garderobe, men har længe overvejet, at det måske er en farve, som jeg bør have mere af. Har en idé om at den vil være pæn til mit mørke hår. Så var det, at jeg lige fandt denne fine kjole på udsalg hos Miss Selfridge. Den er sat ned fra 350 kr. til 137 kr. Der er dog kun størrelse UK12-14 tilbage, hvilket svare til omkring EU40-42. Jeg er lidt i tvivl om størrelsen, da jeg ofte ligger mellem 38-40, og den vil altså ikke være pæn hvis den hænger. Jeg er dog meget fristet, da farven er virkelig lækker og modellen sælger kjolen rigtig godt. Hvad synes I om gul?

Yellow is going to be a popular colour this season. I haven't got much yellow in my wardrobe, but I've been thinking about getting some more. I think a bright yellow colour would look really good with my dark hair. I've found this gorgeous dress on sale at Miss Selfridge. It's only £15, used to be £38! There's only a size UK 12-14 left though. I'm not really sure about the sizes as I'm quite often somewhere between 10-12 and the dress wont look good if it's too big. I am very tempted though, as the colour is really nice and the model does sell it really well too! What do you think of yellow?

No comments: