Saturday, January 1, 2011

A new year

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Velkommen til 2011! Et nyt år er begyndt, hvilket forhåbentligt byder på en masse nye spændende oplevelser. Jeg ser i hvert fald frem til hvad end det byder. Lige nu er jeg dog mest spændt på vores store flyttedag, som nu er sat til 15. januar! Glæder mig så meget til at kæresten og jeg kan få vores egen lejlighed! Her er årets første indlæg, som er mit outfit fra Nytårsaften (igår). Så håber jeg, at der kommer mange flere outfits indlæg i dette år. Jeg vil samtidig sige tak til jer der følger med på bloggen. Selvom der ikke er så mange faste læsere endnu, så betyder det stadig meget at nogen læser med. Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år, og at I fortsat vil følge med her på bloggen.

Welcome to 2011! A new year has begun which hopefully brings lots of exciting things with it. I'm looking forward to this year. I've got a good feeling about it. I'm especially very excited about moving to a new apartment in just 2 weeks from now! Here is the first post of the year, my outfit from New Years eve (last night). I hope to have a lot more outfit posts this year. I would like to thank you who follows my blog. Even though my readers aren't many yet, it still means a lot that somebody is following. I hope you all had a fantastic start to the year and that you will keep following the blog this year.

No comments: