Tuesday, January 11, 2011

Where personal style shows

Photobucket
I love how the windows are special made to be in line with the stairs

Det er altid spændende at flytte til et nyt sted. Jeg glæder mig rigtig meget til at indrette mit nye hjem efter hvilken stil jeg kan lide. Jeg har været interesseret i boligindretning i mange år, og drømte da også om at blive indretningsarkitekt en gang. Jeg elsker at kigge på andre folks indretning/stil og finder det virkelig inspirerende at se hvordan andre bor. Kæresten og jeg har en del idéer til hvad vi ønsker og drømmer om i forhold til indretning af vores lejlighed. Vi er heldigvis nogenlunde enige! Desværre kan vi jo ikke købe alt vi ønsker os lige nu og her. Det ville være alt for dyrt for os. Istedet forsøger vi at købe møbler og ting, som vil passe ind i vores fremtidige forestilling af et hjem. Vi er begge enige om en mørk sofa(ikke læder), et mørkt sofabord, samt hvidt tæppe, og så har vi en idéer om at købe små genstande i farverige nuancer for at pifte det lidt op. Glæder mig til, at vi en dag har alt det, vi drømmer om.

It's always exciting moving somewhere new. I can't wait to decorate our new home the way we want it to be. I've always had an interest for interior design and I did dream about being an interior designer once. I love looking at other peoples style and how they have decorated their homes. I find it really inspiring. My boyfriend and I have a few ideas of what we want for our new place and luckily we agree on most things. Of course we can't afford buying it all right away, but I hope that we some day can have the home we dream about. So far we have agreed on a dark sofa (not leather!), a white rug and a dark coffee table. We are also thinking of getting little colourful items to make it more interesting.

No comments: