Thursday, January 13, 2011

E.l.f. - Dark Navy

Photobucket
Så har jeg endelig fået prøvet den sidste af mine E.l.f. lakker, som jeg købte før jul. Dette er farven "Dark Navy", og er som navnet hentyder til en meget mørk blå, faktisk næsten sort lak. Jeg havde håbet på at den blå farve, var lidt mere tydelig. Jeg vil gerne have en lak i mørk denim blå, så det lede jeg fortsat efter. Gode bud modtages gerne. Jeg er dog tilfreds med mit køb alligevel. E.l.f. har efter min mening nogle fine lakker, penslerne er nemme at arbejde med og med to lag på holder det altså helt godt. Jeg vil helt sikkert købe nogle flere lakker hos dem i fremtiden. De er jo trods alt ret billige!

I've finally tried on the last of my E.l.f. nail polishes. This is the colour " Dark Navy" and it's as the name says a very dark blue polish, almost black. I had hoped for something a little more blue, like a dark denim blue. I guess I'll have to keep looking. If you guys know of any please share. I'm still happy with my E.l.f. nail polishes. In my opinion E.l.f. has some really nice polishes, the brushes are easy to work with and with two layers on they last quite well. I'll definitely be buying some more nail polishes from them in the future. After all it's quite cheap!

2 comments:

EMMA said...

Jeg har også kun hørt rigtig godt om dem, men hvor køber du dine lakker henne?
Er nu fast læser :-)
/Emma
www.emmoemmo.com

Anne said...

Jeg køber dem på denne side http://www.eyeslipsface.dk. Når du kigger på produkterne bliver siden engelsk, men der er stadig danske priser. Deres neglelakker koster 9-13 kr.!
Mange tak fordi du følger med :)
/anne