Wednesday, December 22, 2010

First time with e.l.f.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Først på måneden havde e.l.f. et fantastisk jule tilbud som jeg benyttede mig af. Jeg havde aldrig før prøvet nogen af deres produkter, så tænkte at det var på høje tid. Tilbuddet gik på at man fik en øjenskyggepalet med 100 farver gratis ved køb for ca. 160 kr. Jeg fandt samtidig ud af hvor billigt e.l.f. egentlig er! Helt utroligt hvor meget man kan få for under 200 kr. Jeg købte disse produkter:

Nail polish: Golden Goddess, Dark Navy og Red Velvet
Eyebrow Kit medium
Blush - Blushing Rose
Angled Foundation Brush
Studio brow brush
Luscious liquid lipstick - Bark

Jeg er allerede blevet meget glad for øjenbryn farven og blushen, som jeg bruger dagligt. Begge børste er også rigtig gode. Læbestiften er til gengæld ikke særlig god. Den lugter ret dårligt og er meget klistret. Øjenskyggerne som fulgte med gratis virker gode nok. Jeg havde min tvivl når de nu var gratis. De lugter lidt som ansigts maling, men der er rigtig mange fine farver. Jeg har netop prøvet neglelakken Red Velvet, som jeg laver et review af inden længe. Bruger i nogle af e.l.f.s produkter? Og er der nogen I især er glade for?

E.l.f. had a really good Christmas offer in the beginning of December. If you bought £18 worth of things you would get a free Eyeshadow Palette with 100 colours! I had never tried any of their product so I thought it was about time. At the same time I discovered how cheap everything is. I bought the things on the list above. I already love the eyebrow kit and the blush, which I use every day. Both of the brushes are really good too. The lipstick on the other hand is quite bad. It smells awful and is really sticky. The eyeshadows seem great. I had my doubts when it was free, but there's a lot of nice colours there. I have just tired out the nail polish Red Velvet, which I'll make a review of soon. Do you use any of e.l.f.'s products? And is there any you are in particular happy with?

No comments: