Monday, December 27, 2010

My Christmas

Photobucket
There's a lot of snow in my parents garden

Jeg har samlet lidt billeder fra mine juledage. Sne, mad, juleting, gaver og hvad der ellers hører julen til. Jeg håber I alle har haft nogle dejlige juledage, det har jeg! Nu er der ikke mange dage tilbage af året, så det gælder om at nyde dem, især for dem af os der har ferie. I morgen skal jeg på udsalgs shopping. Jeg har fået en del penge i julegave, så jeg vil prøve at finde mig et par gode vinterstøvler. Det ser jo ikke ud til at sneen forsvinder foreløbig.

Here is some pictures from my Christmas days. Snow, food, tree, presents and everything Christmasy. I hope you've all had some lovely Christmas days, I have! There's not many days left of this year, so it's important to enjoy them, especially for us who haven't got work to do. Tomorrow I'm going sales shopping. I got quite a bit of money for Christmas, so I'm gonna look for a proper pair of winter boots. Doesn't look like the snow is going away any time soon!

Photobucket
Breakfast on Christmas eve morning the 24th

Photobucket
Christmas decorations and some nice paintings done by my mother

Photobucket
Lovely duck for Christmas eve's dinner

Photobucket
Our beautiful Christmas tree

Photobucket
Opening presents

Photobucket
I got some nice clothes from H&M

Photobucket
One of the things I gave my boyfriend. An apron saying "The world's sweetest boyfriend"

Photobucket
My boyfriend gave me this lovely clutch from asos

Photobucket
Christmas lunch at my parents house on the 25th

Photobucket
Christmas lunch food at my grandparents house on the 26th

Photobucket

No comments: