Thursday, December 9, 2010

I would like to...

Photobucket
Tunika 129 kr., Bukser 179 kr., Tørklæde 29.95 kr., Taske 199 kr.,
Ring 39.95 kr., Støvler 249 kr.,

Jeg får desværre ikke taget så mange dagens outfit billeder lige for tiden. Jeg giver det kolde vejr skylden! Jeg har på det seneste værdsat varmt og praktisk (læs kedeligt) tøj til hverdag. Ikke særlig inspirerende. Jeg håber dog på at kunne få taget flere billeder i fremtiden. Nu hvor kæresten flytter ind kunne han nok godt lokkes til at være fotograf en gang i mellem. I stedet for et dagens outfit billede har jeg fundet lidt ting fra H&M, som jeg ville ønske, at jeg havde på i dag.

wear this today! Unfortunately I haven't taken any Outfit of the day pictures lately. Because of the cold I wear warm and practical (read boring) clothes. Not very inspirational. I hope to take more pictures in the future. Now that my boyfriend move over I could probably get him to take sometimes. Instead of an Outfit of the day picture I've found some things from H&M, which I wish I had on today.

No comments: