Friday, December 17, 2010

Friday feel good song #10


Så er jeg tilbage med endnu en fredags feel-good sang. Undskyld jeg har været lidt fraværende de sidste par dage, men der har været så meget at se til, så har ikke haft tid. Jeg har heller ikke været så inspireret, så lysten til at blogge har bare ikke været der. I skal dog ikke snydes for en god sang at starte weekenden med. Jeg har fundet et herligt nummer fra et mindre dansk band, som jeg selv har været fan af i mange år. Deres musik gør mig altid i godt humør, så tænkte det var perfekt. Håber I kan li´ det!

I'm back with yet another Friday feel-good song. Sorry I've been a little absent lately, but there have been so many things to do so I haven't had the time. Nor have I been very inspired, so the need to blog just haven't been there. Here's a good to start the weekend with. I've found a song from a small Danish band that I've been a fan of for years. Their music always makes me happy. Hope you like it"

No comments: