Monday, December 6, 2010

Home made sweets

Photobucket
Jeg er tilbage i Århus igen efter en dejlig weekend i Odense med familien. Min søster, svoger og nevø var på uventet besøg, så det var rigtig hyggeligt at se dem igen. Igår fik vi lavet lidt julekonfekt inden jeg skulle hjem. Det er altså så hyggeligt at gøre det sammen med familien. I denne uge får jeg travlt med en masse ting der skal ordnes inden weekenden. Jeg skal til Odense igen til endnu en familie fødselsdag og en julefrokost med nogle venner. Og så er det jo i denne uge at kæresten kommer!! Helt nøjagtigt på fredag! Jeg glæder mig sindsyg meget!

I am back in Aarhus again after a lovely weekend in Odense with the family. My sister, brother-in-law and nephew was on a unexpected visit, so it was really nice to see them again. Yesterday we made some Christmas sweets before I went home. It's so nice to do that with the family. This week I'm going to be busy with a lot of things that needs to be done before the weekend. I'm going to Odense again for yet another family birthday and a Christmas party with some friends. It's also this week that my boyfriend moves here! On Friday to be precise! I am SO excited!

Photobucket

3 comments:

Emilie Delance said...

Mmm hvor ser det lækkert ud :D

Maria said...

Hvor ser det lækkert ud! Du kunne da tjene penge på det! *SS*

hende C.. said...

Hold da op hvor er de flotte og lækre :-) bliver helt lækkersulten