Tuesday, December 7, 2010

Ready for the weather with my new wellies!

Photobucket
Jeg har længe tænkt på at anskaffe mig et par pæne gummistøvler, da det nok er det mest praktiske til vores vintervejr. Mine støvler har det i hvert fald ikke for godt længere. Der er gået lidt mode i Hunters, og de er da også fine nok, men jeg nægter altså at betale 600-1000 kr. for et par gummistøvler! Jeg blev derfor meget glad, da Lynn kom med et godt tip om at købe ride gummistøvler. Jeg undersøgte derfor sagen, og fandt ud af at butikken Hööks faktisk ligger her i Århus. Jeg har derfor været forbi i dag, og fik mig et par med hjem. Og så endda til 10% rabat! Støvlerne er rigtig pæne og smalle, og til 170 kr. er det jo et kup! De kan købes online her, hvor der også er 10% rabat indtil den 15. december. Hvordan holder i jeres fødder tørre og varme denne vinter?

I bought these wellies today in a horse shop. I wanted some pretty, slim and cheap wellies and I certainly got that!

3 comments:

Maria said...

Ej, hvor fedt! Og det er jo dælme billigt! Desuden ser de da mindst ligeså dyre ud, som alle de dyre...!

/Maria.
http://hittehonesverden.blogspot.com/

MiaMaria said...

Dem har jeg også overvejet.
Hvordan vurderer du de er i størrelsen? Man vil jo også gerne kunne have en tyk lang sok i, uden at skulle svuppe rundt i dem når man ikke har tykke sokker på? :)

/Mia M
www.fashionfairytales.blogspot.com

Anne said...

De er meget almindelige i størrelsen. Jeg er str. 39, men har købt dem i 40 så jeg netop kan have en tyk sok i, for de er i hvert fald ikke varm uden.

/anne