Tuesday, December 14, 2010

Christmas in the forest

Photobucket
I søndags var jeg i skoven med familien for at finde årets juletræ. Det er en tradition i min familie at fælde det selv. Jeg husker hvor lang tid det tog, da jeg var yngre, fordi min søster og jeg ville have det perfekte træ. Vi vil stadig gerne have et pænt træ, men bruger dog knap så meget tid på at finde det. Det var endnu en kold kold dag, så jeg var pakket godt ind, i jeg ved ikke hvor mange lag tøj! Hvor/hvordan køber I juletræ hos Jer?

Last Sunday I went to the forest with my family to find this year's Christmas tree. It's a tradition in my family to cut it down ourselves. I remember how long it took when I was younger because my sister and I wanted the perfect tree. We still want a nice tree, but don't use quite as much time finding it. It was another cold cold day, so I was wrapped up warm in many layers of clothing!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

1 comment:

Anonymous said...

good pic.
-http://uthority.blogspot.com/