Friday, December 10, 2010

The BIG move

Photobucket
Så er dagen endelig kommet! Kæresten flytter til Danmark i dag. Han sidder faktisk i flyveren lige nu!! Jeg kan slet ikke beskrive hvor stort det er, eller hvor meget jeg glæder mig! Det bliver så fantastisk at bo sammen med ham. Han får dog noget af en start på sit liv i Danmark. Vi har en tætpakket weekend planlagt. I eftermiddag tager vi til Odense for at besøge familien. Lørdag har vi en familiefødselsdag og bagefter julefrokost. Søndag skal vi i skoven og finde et juletræ, og om eftermiddagen tager vi tilbage til Århus igen. Jeg glæder mig dog til det hele! Ha´ en rigtig god weekend!

The day has finally arrived! My boyfriend is moving to Denmark today. He's actually sitting in the plane right now! I can't describe how big this is or how excited I am! It will be so great to live with him. He's going to have something of a start to his life in Denmark. We have a very busy weekend planned. This afternoon we're going to Odense to visit my family. Saturday we have a family birthday and afterwards a Christmas party. Sunday we're going to the forest to find a Christmas tree, and in the afternoon we're going back to Aarhus. I'm really looking forward to all of it! Have a great weekend!

No comments: