Monday, December 13, 2010

Fur, jumpsuits & dresses

Photobucket
Boohoo har lige nu 30% rabat på alt deres fest tøj, hvilket jo er meget passende her omkring jul og nytår. Deres items er i forvejen ret billige, så der er en del at komme efter. Jeg har fundet lidt forskellige ting, som jeg ville overveje hvis jeg havde råd. Jeg har delt det op i tre forskellige kategorier. Pels frakker, jumpsuits og kjoler. Jeg kunne virkelig godt bruge en pels her i vinter kulden. Den ville både holde mig varm og være super fin, især til nytår!

Jeg har haft en rigtig dejlig weekend med familien. Nu er det dog tilbage til hverdagen, og jeg har en masse ting at ordne. Jeg vender tilbage senere med billeder fra lørdagens julefrokost.


Boohoo has got 30% discount on all their party clothes, which is perfect for Christmas and New Year. Their items are already quite cheap, so there is a lot to save. I've found some items that I would consider if I had money. I have divided it into three categories. Fur coats, jumpsuits and dresses. I could really use a fur coat in this cold weather. It would keep me warm and be so pretty, especially for New Year!

I've had a really nice weekend with the family. Now it is back to reality and I have a lot of things to sort out. I will be back later with pictures from Saturday's Christmas party.

Photobucket

No comments: