Tuesday, December 21, 2010

Good news

Photobucket
Jeg har desværre ret travlt lige for tiden, så det er altså ikke meget jeg får blogget. Jeg vil dog gerne dele denne gode nyhed med jer. Kæresten og jeg har endelig fundet en lejlighed, så vi kan flytte fra mit lille værelse. Der er sket en del her de sidste par dage. Huset jeg bor i er blevet solgt, hvilket betød at vi pludselig havde en kortere deadline for at flytte end regnet med. Vi har dog været heldige at have en god kontakt, som har skaffet os vores nye bolig. Vi får lejligheden fra første januar af, så det er rigtig spændende. Jeg glæder mig vildt meget til at flytte i noget større, og til at have mit eget bad og køkken. I får her et lille sneak peak af køkkenet.

I've been very busy lately, so haven't done much blogging. I do wanna share this good news with you though. My boyfriend and I have finally found an apartment, so we can move from my little room. We're taking over the new place in January. I can't wait to get my own shower and kitchen! I'm so excited about it all! Here's a sneak peak of our new kitchen.

No comments: