Wednesday, December 1, 2010

December is here!

Photobucket
Det er den 1. december! Er du spændt? Det er jeg! Julen er en fantastisk tid, og der er kun 23 dage til juleaften. Jeg startede min dag med skøn julemusik. Den eneste nedtur er, at jeg ikke har en julekalender i år! Jeg får dog en af mine forældre i weekenden, og måske køber jeg også en billig chokolade julekalender i Fakta. Det hører jo trods alt julen til!

It's the 1st of December! Are you excited? I am! It's such a joyful and wonderful time and there's only 23 days till Christmas eve. I started my day with Christmas music! Only downside is that I haven't got a Christmas calender! I'll get one from my parents this weekend though, and maybe I'll buy a chocolate one too!!

1 comment:

Oh,Wunder! said...

hey
you have a lovely blog!!
i would be happy if you visit me:

http://ohwunder.blogspot.com/

<3