Tuesday, November 30, 2010

Christmas wishes on budget

Photobucket
Her er nogle af mine juleønsker i år. Det er meget små ønsker på grund af min økonomiske situation. Jeg har ikke råd til gaver i år, men kæresten og jeg har aftalt at give hinanden en lille ting til omkring 100 kr. Jeg har derfor fundet lidt på asos, som jeg godt kunne tænke mig. Tingene koster mellem 50-130 kr. Jeg synes faktisk, at jeg har fundet nogle ret fine ting til næsten ingen penge. Jeg glæder mig rigtig meget til jul. Det bliver første jul hvor kæresten faktisk bor her! Glæder I jer til julen i år?

Here are some of my Christmas wishes this year. It is all very small things because of my financial situation. I can't afford presents this year, but my boyfriend and I have agreed to give each other a little something for around £12. I have therefore found some things on asos that I like. The things costs between £6-14. I think that I've found some really nice things for not a lot of money. I am really looking forward to Christmas. It will be the first Christmas with my boyfriend living here! Are you looking forward to Christmas this year?

No comments: