Sunday, November 7, 2010

Successful reunion

Photobucket
(I would blame the flash, but god i'm pale!!)

Jeg er tilbage i Århus igen efter en dejlig weekend i Odense. Igår aftes var jeg som sagt til folkeskole reunion, og det gik over alt forventning. Det var en rigtig hyggelig aften, med en masse mennesker jeg virkelig ikke har set længe. Der blev spist, drukket, snakket, grinet og fortalt. Jeg blev dog desværre nødt til at gå tidligt for at komme med sidste bus hjem, typisk. Jeg fik heller ikke rigtig taget nogen billeder, kun et par stykker, så I får altså kun det ene... Håber I alle har haft en dejlig weekend.

I am back in Aarhus again after a lovely weekend in Odense. Yesterday evening I went to a school reunion, and it went against all expectations. It was a really nice evening, with a lot of people I haven't seen for ages. We ate, drank, talked and laughed a lot! I unfortunately had to leave early to get the last bus home, boohoo. I didn't really take any pictures, only a few, so you will only get this one... Hope you all had a wonderful weekend.

No comments: