Wednesday, November 24, 2010

Christmas decorations

Photobucket
Det har været en lang og kedelig dag i skolen, så da jeg kom hjem, besluttede jeg at pynte op til jul. Jeg havde egentlig tænkt mig at vente til weekend, men hvorfor det når man kan gøre det nu! Jeg kom bare sådan i julestemning. Der blev i hvert fald sat en jule cd på og så ellers i gang med den store kasse. Desværre har jeg et meget lille værelse, så det er begrænset hvor meget jeg kan pynte det. Jeg elsker nisser, og har en masse fra jeg var barn/ung. Jeg synes nisser er ret cute og de gør mig altid i godt humør. Så nu er jeg ved at være klar til december!

It's been a long and boring day at school, so when I got home, I decided to decorate for Christmas. I was actually going to wait until the weekend, but why wait when you can do it now! I was just really feeling the Christmas spirit. So I put on a Christmas CD and opened the big box. Unfortunately I have a very small room, so it's limited how much I can decorate it. I love what we Danes call "nisser" and I have a lot of them from back when I was a child/young. I think they are really cute and they always make me happy. So now I'm pretty much ready for December!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

No comments: