Tuesday, November 23, 2010

Snow is falling...

Photobucket
Jeg har ikke fulgt med i nyhederne eller vejret her på det seneste, eftersom at jeg ikke har været hjemme. Derfor blev jeg også noget overrasket, da jeg vågnede op til dette syn i morges. Et snedækket Århus! Så er vinteren kommet! Jeg har ikke noget imod sne, hvis jeg kan sidde indenfor i varmen og kigge ud på det. Det er jo ganske smukt. Desværre havde jeg intet valg end at gå den blæsende sne i møde for at komme i skole. Jeg lod cyklen blive hjemme og pakkede mig selv godt ind til en lille gåtur. Jeg håber virkelig, at det holder op med at sne til når jeg skal hjem i eftermiddag.

all around me! I woke up to this beautiful yet cold landscape this morning. The winter has arrived! I don't mind snow if I can sit inside in the warmth and look out at it. It's quite beautiful. Unfortunately, I had no choice but to go out in the windy snow to get to school. I let the bike stay home and wrapped myself up warm for the little walk. I really hope it stops snowing for when I need to go home this afternoon.

Photobucket

No comments: