Monday, November 29, 2010

Home sweet home

Photobucket

Jagten på en lejlighed er gået i gang. Og det er ikke nogen nem opgave at finde noget. Jeg har brugt en del tid i dag på at kigge diverse boligsider igennem uden held. Hvorfor skal det være så svært? Og hvorfor skal man betale eller stå på en liste i mindst 5 år for overhovedet at have en chance? Alt jeg ønsker er jo bare en lille fin lejlighed i Århus, hvor kæresten og jeg begge kan være. Det er vel rimeligt nok? Jeg vil så gerne væk fra hvor jeg bor nu, af mange forskellige årsager. Jeg har ventet på den dag så længe. Dagen hvor jeg kan flytte i lejlighed, og have eget bad og køkken. Så kan jeg også få lov til at indrette det hele, som jeg vil have det. Jeg er ret vild med boligindretning, så jeg glæder mig til at indrette det nye sted. Jeg glæder mig selvfølgelig mest af alt til at skulle bo sammen med min kæreste. Det bliver så fantastisk! Hvis I kender nogen, som kender nogen, der har en ledig lejlighed eller I har tips til at søge lejligheder i Århus, så må I endelig sige til.

I've started looking for a new place here in Aarhus. It's not easy to find anything though. I've spend quite some time looking on various websites today without any luck. All I want is a nice place for me and my boyfriend. I really can't wait to move away from the place I live now. I can't wait to have my own bath and kitchen, and being able to decorate everything the way I like it. But most importantly I can't wait to live with my boyfriend. It's going to be amazing!

No comments: