Wednesday, November 24, 2010

Christmas is upon us



I dag er der præcis en måned til juleaften! Jeg synes derfor, at det er meget passende at høre den første julemusik i dag. Jeg har prøvet at undgå alt jule tam-tam indtil videre, da jeg synes butikkerne starter det alt for tidligt. Julen er som regel en hyggelig tid, men ikke hvis den starter i oktober! Jeg er mindre stresset omkring julen i år, da jeg ikke har råd til gaver og derfor ikke skal tænke over det. Jeg glæder mig dog til december måned, og alt den tid jeg skal tilbringe med familien.


Today there's exactly one month to Christmas! (unless you live in the UK and the other few places that celebrate xmas on the 25th). I therefore think it is time to listen to the first Christmas music. I've tried to avoid anything Christmasy so far, because I think the stores starts it way too early. Christmas is usually a pleasant time, but not if it starts in October! I'm less stressed out about Christmas this year because I can't afford gifts and therefore don't need to think about it. However, I am looking forward to December and all the time I'll be spending with my family.

No comments: