Thursday, November 18, 2010

Gold glitter heels

Photobucket
For tre år siden købte jeg de mest fantastisk dansesko, i guld glitter stof. Jeg var vildt glad for dem og brugte dem flittigt. Desværre sker der det med sko, at når de bliver brugt meget bliver de også hurtigt slidt. Jeg må derfor tilstå af de sko er afgået ved døden for lang tid siden. Lige siden har jeg dog ledt efter et par som kan erstatte dem. I går faldt jeg over disse fine guld glitter sko hos Dorothy Perkins, og de er faktisk et meget godt bud. Jeg er ret fristet, især nu hvor Dorothy Perkins har 30 % på mange af deres varer.

Three years ago I bought the most amazing dancing shoes, in gold glitter fabric. I loved them so much and used them all the time. Unfortunately, it happens with shoes that when used a lot they quickly get worn. I'm sad to say the shoes are no longer with me, R.I.P. I've been looking for a nice pair to replace them. Yesterday I came across these fine gold glitter shoes from Dorothy Perkins and they're actually a very good replacement. I'm very tempted to buy, especially now that Dorothy Perkins has 30% off many of their items.

1 comment:

Liselotte / Everyday Couture said...

De er super fine .. Kunne godt bruge sådan et par til Jule og Nytår.

Er blevet fast læser.

// Liselotte
www.everyday-couture.com