Wednesday, November 17, 2010

Gwyn singing on Glee



Følger I med i Glee? Jeg har trofast fulgt med lige fra starten, og synes serien startede ud rigtig godt. Jeg synes dog at denne sæson har været lidt små kedelig (med undtagelse af Britney episoden). I denne uge havde de dog en gæstestjerne med i showet, nemlig Gwyneth Paltrow. Da jeg først hørte at hun skulle være med undrede jeg mig lidt... kan hun synge? Jeg mindes ikke at have hørt eller set hende synge før. Jeg elsker sangen hun synger i dette klip, men jeg synes dog også, at det kan høres hun ikke er vant til at synge. Det var dog fedt at se hende i en anderledes rolle, og jeg synes hun gjorde et godt stykke arbejde. Hvad synes I om det?


Do you watch Glee? I have followed the show from the beginning, and think the series started out really well. I think however that this season has been a little bit dull (except for the Britney episode). This week they had a guest star on the show, Gwyneth Paltrow. When I first heard that she would be on the show I was wondering... can she sing? I do not recall having heard or seen her sing before. I love the song she sings in this clip, but you can hear she's not use to singing. It was nice to see her in a different role though and I think she did quite a good job. What do you think?

No comments: