Tuesday, November 16, 2010

Lipsy dress dream

Photobucket
Jeg har rigtig mange ting, som jeg gerne vil have. En af de ting jeg gerne vil eje en dag, er en Lipsy kjole. Jeg synes de laver nogle fantastiske flotte kjoler, og mange af dem er lige mig! Det er nu ikke fordi Lipsy kjoler er så dyre igen, de ligger på omkring 500-650 kr. Jeg har bare ikke rigtig haft et budget, der har tilladt mig det, og så har de billigere kjoler ofte vundet. Jeg drømmer dog om en dag at få fingerene i en fin kjole, gerne en af disse. Jeg er især vild med den blå, der ville være så fin til nytår...

I have so many things that I want. One thing I would like to own one day is a Lipsy dress. I think they make some amazing beautiful dresses and many of them are just me! It's not because Lipsy dresses are so expensive again, they are around £50-£70. I just haven't had the money in my budget and the cheaper dresses have therefore been my choice in most cases. I do dream about getting one some day, and I wouldn't mind it being one of these. I especially like the blue one, it would be perfect for New Years...

Photobucket

No comments: