Wednesday, November 17, 2010

Salg på Trendsales

Photobucket
Jeg har længe gået og tænkt på, at jeg har en del ting, som jeg gerne vil sælge, primært tøj og sko. Jeg har derfor taget mig sammen og oprettet en profil på Trendsales. Jeg ville egentlig gerne have en salgsblog, som så mange andre bloggere, men så længe mine faste læser tal ikke er højere, ser jeg ingen grund til det. Jeg vil dog gøre opmærksom på, at jeg har lagt et link ude til højre til min Trendsales profil, hvor i så kan kigge forbi. Jeg vil løbende have ting til salg der. Den første ting jeg har lagt op, er min smukke H&M blonde kjole, der faktisk aldrig er brugt. Jeg er super ked af at skulle sælge den, men den er altså lige en tand for stram.

I'm not going to translate this post as it's only for Danish people. I've started selling my clothes and shoes on a Danish site called Trendsales. If you do go there (there's a link in my sidebar) and see something you really like, don't hesitate to contact me and maybe we can work something out.

No comments: