Friday, November 5, 2010

Friday feel good song #4

Det er blevet fredag igen, og det betyder selvfølgelig, at det er tid til en fredags feel-good sang! Jeg har valgt en lidt cheesy sang i dag, men jeg synes stadig, at det er en sang, der får mig i godt humør og det er jo ideen med det her. Den er samtidig utrolig irriterende catchy. Og lidt sjov... lyt godt efter lige efter 1 min, hvad får I det til at han synger? Jeg har også valgt en akustisk version af sangen, da den er hyggelig, og de ser da lidt cute ud? Eller det er nok bare mig, der har noget for fyre med guitar, hehe. Ha´ en fantastisk fredag!



It's Friday again, and of course than means it's time for another Friday feel-good song! I've picked something quite cheesy today, but it's a song that still makes me in a better mood and that's the whole idea. At the same time it's annoyingly catchy! There's also something kinda funny in it.. listen carefully after 1 min, what do you hear him singing? I've also put up a video with an acoustic version, which isn't that bad. They look kinda cute too, or maybe it's just me that have a thing for guys playing guitar. Have a wonderful Friday!

No comments: