Sunday, November 28, 2010

Happy 1st advent

Photobucket
Glædelig første advent! Håber I alle sammen nyder denne dejlige søndag. Jeg vågnede op med en lidt mærkelig følelse i kroppen. Ingen lækker morgenmad eller gave sammen med familien. Det er altså lidt trist at være alene på sådan en dag. Udover det er jeg ret træt efter gårsdagens julefrokost, og det er selvom jeg tog ret tidligt hjem. Jeg har dog fået lavet en smule i dag. Jeg har bl.a. fået lagt lidt nyt ind på Trendsales. I kan se det her. Husk I er velkomne til at kontakte mig hvis I ser noget i er interesseret i, men ikke bruger Trendsales.

Happy first advent! I hope everyone is enjoying this lovely Sunday. I woke up this morning with a weird feeling in my body. No tasty breakfast or present with my family. It's a bit sad to be alone on this day. I'm also quite tired from last nights party, although I did leave quite early. I have managed to get a few things done today though.



No comments: