Wednesday, December 29, 2010

Today's little shopping spree

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
I dag har jeg været på shoppingtur i Odense. Noget som jeg ikke har været i meget lang tid. Jeg gik derfor måske også lidt amok i H&M. Jeg havde et par julegaver som skulle byttes, men selvfølgelig endte det med at jeg købte en masse ekstra. Og ja, der er udsalg, men det var ikke de nedsatte varer jeg faldt for, typisk! Jeg fik dog et par striktøjer med hjem, hvilket var det jeg havde mest brug for. Så håber jeg, at det er nok til resten af vinteren. Jeg fik også købt mig nogle varme vinterstøvler, med tyk sål og varmt/blødt foer indeni! Glæder mig allerede til at have dem på! Her er der først lidt billeder af H&M tøjet.

I went shopping in my home town Odense today. Something I haven't done for a very long time. I went a little crazy in H&M. Only needed to exchange some Christmas presents, but bought a lot more extra. I got some nice warm jumpers which is what I really needed. Hopefully it's enough to get me through the long winter. I also bought some lovely big warm winter boots! Can't wait to wear them. Here's some pictures of the H&M clothes I bought.

1 comment:

Anonymous said...

Den lilla kjole har jeg også. :P Den er dejlig. Kh. Mette