Friday, January 7, 2011

Outfit of the day - Gina Tricot sale

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Igår var jeg et smut inde i byen for at mødes med kæresten. Inden da fik jeg lige kigget lidt udsalg, selvom jeg nu ikke synes, at der har været noget vildt interessant eller billigt indtil videre. Jeg fandt dog denne fine t-shirt i Gina Tricot. Den var sat ned fra 179 kr. til sølle 49 kr. så den kom altså med hjem. Nu ser jeg ikke selv Gossip Girl, men mener at "xoxo yours truly" stammer der fra? Nogle GG fans som kan bekræfte dette? Anyway, jeg synes den er fin.

I dag skal der pakkes og gøres klar til i morgen. Vi skal ned i den nye lejlighed og gøre rent, hvorefter vi så begynder at flytte lidt ting der ned. Har jeg nævnt hvor meget jeg glæder mig!?

Yesterday I went down town to meet up with my boyfriend. I had a little chance to look around the sales, although I haven't found much interesting so far. I did find this cute t-shirt in Gina Tricot. It was only about £5/$9 so I bought it. I believe the saying "xoxo yours truly" comes from Gossip Girl? I don't watch it myself so some experts will have to confirm... Anyway I like it.

Today I'll be doing some more packing and getting things ready for tomorrow. We're going down to the new flat to clean and move the first bits in. Have I mentioned how excited I am?!

No comments: