Sunday, January 2, 2011

Black gold-glitter nails

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Mit outfit Nytårsaften var meget enkelt, så jeg valgte at gøre lidt ekstra ud af mine negle. Lige før jul købte jeg nogle fine neglelakker hos e.l.f, som jeg har set frem til at prøve. Jeg prøvede Red Velvet lige før jul, dog fik jeg ikke taget et billede af den, men den er virkelig smuk rød. Den virker mat, men har stadig sådan lidt glimmer i sig. Kan helt klart anbefales. Jeg købte også en guld glimmer lak, Golden Goddess, som jeg prøvede alene først. Den kan sagtens bruges alene, man ser bare ikke alt glimmeren så godt. Jeg synes derfor den er flottere med en farve under. Jeg prøvede denne kombination til Nytår: Sort lak fra Maybelline, guld lakken fra e.l.f og så en top coat til at gøre neglene glatte og styrke dem. Jeg er super glad for resultatet! Jeg synes de er virkelig smukke, og de holder også rigtig godt. Jeg er helt sikkert fan af e.l.f.s neglelakker!

My New Years outfit was very simple, so I decided to glam up my nails instead. Just before Christmas I bought some nice nail polish from e.l.f. which I've been looking forward to trying. I tried Red Velvet just before Christmas, but forgot to take a picture of it. It's a very nice red, kinda mat but still with some glitter in. Very pretty! I also bought a gold glitter lacquer, Golden Goddess, which I first tried on it's own. It can be used on it's own, but you don't see the glitter that much, only the stones. I therefore think it's best with a colour underneath. I tried this combination for New Years: Black lacquer from Maybelline, gold lacquer from e.l.f. and a top coat to make the nails smooth and longer lasting. I've been so happy with the result! I think it looks beautiful and it's lasting really well too! I'm definitely a fan of e.l.f.'s nail polish!

No comments: