Sunday, January 16, 2011

The view from our city flat

Photobucket
Jeg havde faktisk ikke regnet med at sidde her og skrive et indlæg til jer i dag. Vi flyttede til den nye lejlighed igår, og får ikke internet før på næste mandag! Heldigvis har kæresten en iPhone, som kan bruges som modem. Jeg var virkelig bange for, at jeg ikke kunne komme på internettet i over en uge. Jeg indrømmer gerne, at jeg er ret afhængig af det, så jeg er virkelig glad for, at jeg kan låne kærestens mobil og bærbar. Anyways, flytningen igår gik rigtig godt. Mine forældre og et vennepar var her og hjalp til med det hele, så det tog faktisk ikke så lang tid igen. Der er dog stadig lidt kasser her i stuen med ting, der ikke er pakket ud endnu. Det er dog mest fordi jeg ikke ved, hvor de ting skal være endnu. Håber I har haft en god weekend.

I didn't think I would be sitting here doing a post today. We moved into our new flat yesterday, and wont get the internet until next Monday! Luckily my boyfriend has an iPhone which can be used as a modem. I was really worried I wouldn't be able to go online for over a week!! I'll admit I'm quite addicted to it, and it would be really hard to live without. Anyway, the moving in went great. My parents and some friends of ours helped with it all, so it didn't take long. There's still some boxes in the living room that needs to be unpacked, but I don't know where to put the things. I hope you've had a good weekend.

No comments: