Monday, January 10, 2011

New blog layout

Som I nok kan se er der sket lidt ændringer i layoutet her på bloggen. Jeg har længe tænkt på at ændre det, og med de nye designmuligheder her på blogspot, var det faktisk nemmere end jeg havde regnet med. Der er stadig en del småting jeg mangler at ordne. Jeg skal have lavet et nyt banner, hvilket godt kan tage et par dage, så jeg håber, at I er tålmodige. Jeg regner med at dette vil forbedre bloggen, da jeg nu kan få nogle større billeder uploaded. Jeg håber I vil tage godt imod det nye layout og fortsat følge min blog.

Edit: Jeg er godt klar over at billederne fra tidligere indlæg ser helt tosset ud pt., men jeg kan ikke få det ordnet før jeg er hjemme på min egen computer. Det skal nok alt sammen se meget bedre ud når jeg har redigeret det hele.

As you can see there's been some changes to the layout on the blog. I've been thinking about changing things for while and with the new design things on blogspot it was a lot easier than I thought. There's still quite a few little things to sort out. I need to make a new banner which will probably take some days, I hope you are patient. I think this will be really good changes for the blog as I can now upload bigger pictures. I hope you'll welcome the new layout and continue to follow my blog.

Edit: I know that all the pictures from previous posts look really stupid at the moment, but I can't fix it until I get home to my own laptop. It will all look a lot better when everything is sorted, I promise.

No comments: