Tuesday, January 25, 2011

Tie me up and hotpants

PhotobucketPhotobucket

Jeg er så småt begyndt at tænke på sommerens tøj. Jeg håber virkelig, at vi får en god varm sommer i år! Jeg har en del kjoler, da jeg altid køber kjoler (elsker kjoler!), så i år vil jeg gerne investere i noget andet, gerne nogle denim shorts og skjorter. Det er begge ting, som jeg har stor mangel på. Jeg er ret hooked på et enkelt sommerlook med denim shorts, en løs tanktop eller tynd skjorte, samt enkelte accessories. New Look har lige nu nogle ret gode bud på shorts og skjorter, som ville være gode til sommer.

I've started thinking about clothes for the summer. I really hope we get a good warm summer this year. I have a lot of dresses as I always buy dresses (I love dresses!), so I think it's time to invest in something else, maybe denim shorts and shirts. I'm really hooked on a simple summer look with denim shorts, a loose tank top or thin shirt with simple accessories. New Look has some nice shorts and shirts right now that would be perfect for the summer.

No comments: