Friday, January 28, 2011

A taste of eve

PhotobucketPhotobucket

Igår var kæresten og jeg til pub quiz her i Århus med et vennepar. Det var en rigtig hyggelig aften på en irsk pub, hvor der røg et par øl og drinks indeboers. Torsdag er jo lille fredag, ikke? Eve er en forholdsvis ny cider lignende drink fra Carlsberg. Den var på tilbud til 4 flasker for 100 kr., hvilket lige passede med hvor mange vi var, så vi besluttede at prøve den. Jeg indrømmer gerne, at jeg aldrig har været den store fan af cider eller lignende, men det skal jo prøves. Eve findes i to varianter, Peach og Passionfruit. Jeg prøvede Peach, som jeg ikke var yderst begejstret for. Den smager efter min mening lidt som øl med frugtsmag. Passionfruiten var knap så frugt-agtig og derfor ikke så slem, jeg tror dog ikke, at jeg vil købe dem igen. Der er forresten heller ikke meget alkohol i dem, kun 2,5%, så det er vist mest en hyggedrink, hvis man altså kan lide smagen.

Yesterday my boyfriend and I went to a pub quiz with some friends. It was a really lovely evening on an Irish pub having a few drinks. Thursday is the new Friday anyway, right? I tried this new cider drink called Eve, but I must say I'm not a big fan. Actually I don't really like cider that much, but I thought I would give it a try. I don't think I'll be buying it again though. Tasted like fruity beer and there is barely any alcohol in it!

No comments: