Friday, January 21, 2011

2 years birthday!

Photobucket
Jeg ved godt, at jeg intet har nævnt, men det er faktisk bloggens 2 års fødselsdag i dag! Tillykke blog! Grunden til at jeg ikke har nævnt det tidligere er fordi, at jeg har haft alt for travlt til at forberede det helt store. Jeg ville gerne have lavet min første giveaway, men det må altså lige vente lidt endnu. Jeg startede som sagt bloggen her for 2 år siden, men har ikke været meget aktiv det første stykke tid. Det er faktisk kun her det sidste halve år, at jeg er vendt tilbage til at blogge, så tit som jeg kan komme til det. Jeg vil gerne takke de af jer der følger med, selvom det stadig ikke er så mange, så er det rart at I gider og det er hyggeligt at få lidt kommentarer en gang imellem, så tak for det! Jeg håber at I fortsat vil følge med her på bloggen, som forhåbentlig kun bliver bedre med tiden.

I know I haven't mentioned anything about it, but the blog is actually turning 2 today! Happy Birthday blog! The reason why I haven't mentioned anything about it, is that I've been really busy lately and not had the time to prepare anything special. I would have loved to have my first giveaway, but it will have to wait for later. As said, I started the blog 2 years ago, although I haven't been active for that long. It's only been for the last half year that I've really started blogging. I want to thank everyone that follows me although it's not that many yet, but it's nice that you do and when you leave comments too, so thank you for that! I hope that you will continue to follow the blog and hopefully it will only get better with time.

No comments: