Sunday, January 9, 2011

Busy day: shopping, cleaning and moving!

Photobucket
Igår stod jeg meget tidligt op i forhold til, hvad jeg normalt ville gøre på en lørdag, men vi havde en lang dag med en masse ting planlagt foran os. Først skulle vi hente en bil hos Lej et lig og så lige en tur i Silvan efter flyttekasser. Derefter var vi kort forbi Borgerservice for at kæresten kunne få sit cpr.nr. Derefter kørte vi i Ikea for at kigge på sofa og handle lidt ting til lejligheden. Ved middagstid tog vi ned i den nye lejlighed og brugte 4 timer på at gøre rent! I kan tro der er fint nu :) Eftermiddagen og aftenen blev brugt på at flytte de første ting der ned og pakke lidt ud. Til slut afleverede vi bilen tilbage og var så hjemme kl. 23, hvor vi begge var så smadret at vi bare gik i seng. Nu mangler der så bare resten, hvilket faktisk stadig er en del. Det bliver dog først på lørdag, at vi flytter det sidste der ned.

Yesterday was a very busy day and I was up really early for a Saturday. In the morning we went shopping in Ikea. In the afternoon we spend 4 hours cleaning the new flat and afterwards moved some things down. We didn't get home until 11pm, and was both so knackered we just went to bed. There's still a lot of things to move though, but it will have to wait till Saturday when we move the rest of the things.

PhotobucketKæresten hjalp rigtig godt til med rengøring, virkelig effektiv!

Photobucket
Min kæreste vil gerne have, at jeg påpeger, at kun en af disse sække er hans,
resten er mit tøj (eller det vil sige noget af det)

Photobucket
Jeg fik lov til at pakke mine sko ud og sætte dem i skabet for nu.
Der er dog langt fra nok plads til dem alle...

No comments: