Monday, January 17, 2011

Golden Globes - Red Carpet

PhotobucketPhotobucket

Til dem der ikke var klar over det, så blev der i nat afholdt Golden Globe Awards i L.A. Danmark var faktisk så heldige at vinde prisen for Bedste ikke-engelsksprogede film med Suzanna Bier's Hævnen, så tillykke med det! Jeg har kigget lidt på den røde løber efter hvad de kendte havde på, og jeg må sige, at jeg er overrasket over, hvor dårlige de er til at klæde sig?! Eller er det bare mig som synes det? Jeg føler lidt, at de prøver alt for meget med storslåede kjoler, der bare ender med at se helt forfærdelige ud på dem. Her er mit bud på de bedst klædte kvinder, Scarlett Johansson og Leighton Meester. Jeg vil også gerne inkludere Carrie Underwood, som kan ses her (den kjole gad jeg godt at eje!). De har alle tre et enkelt, stilet og smukt look, og sjovt nok også det samme farvevalg af kjoler. De har valgt nogle kjoler, der passer til deres former og derfor ikke ser akavet ud, som mange andre. Hvad synes I om kjolerne og de andre kendte på den røde løber?

In case you didn't know the Golden Globe Awards was hold last night in L.A. Denmark actually won for Best Foreign Language Film with In A Bette World by Suzanne Bier! Anyway, I've had a look at the fashion on the Red Carpet and I must say I'm disappointed. There are so many awful dresses or many wrong choices. Maybe it's just me, but I really think some are trying to hard, and it ends up in disaster looks! Here are my favourite looks of the night, Scarlett Johansson and Leighton Meester. I would like to include Carrie Underwood too (I would love that dress myself!). They have all picked very simple, stylish and beautiful looks and all the same colour. They have picked dresses that fit their bodies and don't look awkward on them. What do you think of the dresses and the other celebs on the the Red Carpet?

No comments: