Friday, January 7, 2011

EASY A



Har I set filmen Easy A? Det er en typisk chick-flick film, men faktisk ret underholdende. Jeg så den for en måneds tid siden og havde faktisk lidt glemt den igen, indtil at jeg faldt over dette klip på en tilfældig blog. Jeg kendte ikke meget til skuespilleren Emma Stone før denne film, men jeg synes hun spiller denne rolle ret godt! Desværre har jeg nu fået denne sang på hjernen, typisk! Og det eneste jeg kan af den er "I've got a pocket, got a pocket full of sunshine...". Hvis man er til Mean Girls, 10 things I hate about you og alle de chick-flick film der ellers findes, så vil jeg helt klart anbefale at man ser denne. God weekend alle sammen!

Have you seen the film Easy A? It's a typical chick-flick film, although very entertaining. I watched it about a month ago and had kinda forgotten about it until I found this clip on another blog. I think actor Emma Stone is quite cool in this role. Unfortunately I've now got the song stuck in my head and all I know of it is "I've got a pocket, got a pocket full of sunshine...". If you like films such as Mean Girls and 10 things I hate about you, I'll recommend you watch this. Have a great weekend everyone!

2 comments:

Sephira said...

I kinda really like Pocket full of sunshine. Its just so eternally happy :P And Easy A sure is a good chick flick indeed! ^^

Following your blog now on bloglovin' and google friend thingy.

xx Seph

Becci said...

Cute blog hun.
Love this film.

www.beccasdaydreams.blogspot.com