Saturday, February 5, 2011

Last bit of winter shopping

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er hvad jeg købte sidste lørdag, da jeg var på shoppingtur med kæresten. Jeg har længe ledt efter nogle læder handsker, både fingerhandsker og luffer. Jeg fandt disse luffer i Salling, som jeg synes var rigtig fine. Jeg fandt også et pandebånd, som jeg har ønsket mig i noget tid. Det er mere praktisk hvis man f.eks. har håret sat op, og så er jeg også blevet lidt træt af min hue. Jeg har længe gået og overvejet hvorvidt det var smart at bruge penge på vinterting, når vinteren jo forhåbentlig ikke er så lang igen, men kom til den konklusion, at jeg sagtens kan bruge det til næste vinter. Det bliver dog de sidste vinterting jeg køber. Nu vil jeg se frem mod sommeren og dens mange trends.

Here is what I bought last weekend. I've been looking for some leather gloves for a while and found these cute mitts in town. I also found this soft headband, which is really handy when you have your hair up. I've been thinking about buying these things for a while, but couldn't decide rather or not it was smart to use money on winter items, when the winter is coming to an end. I decided it didn't make much of a different as I can use it next winter too! It will be the last winter things I buy though. It's time to look forward towards the summer and it's trends.

No comments: