Sunday, February 6, 2011

Jumpsuit

Photobucket Cowl Back Jumpsuit from Asos - £45/DDK439/$80

Jeg har aldrig rigtig gået med buksedragt. Jeg har været meget i tvivl om det virkelig klæder mig. Jeg kan dog godt lide buksedragter, men de skal altså også sidde godt. Jeg har prøvet en del, og de fleste giver noget af en bagdel, lidt ligesom højtalejet bukser. Jeg fandt dog en i H&M for nogle måneder siden, som er super fin, og samtidig virkelig behagelig at have på. Jeg har besluttet, at jeg skal have nogle flere buksedragter ind i min garderobe i fremtiden. Denne sag fra Asos er et godt bud for en enkel og elegant buksedragt, som vel bør være noget af det første man ejer? Jeg kunne også godt tænke mig nogle korte og farverige buksedragter, så hvis I er faldet over nogen må I meget gerne smide et link :)

I think I need some jumpsuits in my wardrobe. I have never really worn jumpsuits and currently only own one! Which I bought in H&M not long ago. I would like to get some more though! This one from Asos is really nice, simple and elegant. I would also like some short and colourful jumpsuits, so if you have seen any please share :)

No comments: