Tuesday, February 22, 2011

Matte purple

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg har endelig haft tid til at prøve min e.l.f. matte neglelak af, og den virker skam! Jeg havde aldrig prøvet mat neglelak før, så var lidt spændt på hvor godt det ville virke. Jeg valgte en af mine meget skinnende neglelakke, nemlig denne lilla sag fra H&M, til at teste den matte lak. Jeg fik ikke lige taget et før billede, men fandt et i dette indlæg. Jeg har to lag farve og to tynde lag mat lak på. Der skulle lige et ekstra lag mat lak på for at få en ordenlig virkning, men ellers er den fin. Jeg synes, at det er fedt at ændre en neglelak på den måde, det giver ligesom lidt ekstra og så bliver neglene også glatte og fine. Det eneste problem jeg finder ved at have så mange lag neglelak på, er at hvis det begynder at falde af, så er det i ret store flager, hvilket ikke ser særlig godt ud. Jeg er dog meget tilfreds med min nye matte lak. Glæder mig til at prøve den sammen med nogle andre farver.

I've finally had time to try out my new mat nail polish from e.l.f. and it's working! I had never tried a mat polish before, so I was very excited to see the result. I picked a very shiny nail polish to go underneath, you can see a picture of it here. I've got 2 layers of each polish on. The mat polish needed that to work properly. I think it looks quite cool and it's a nice way to change your polish into something different. The only problem I find with having so many layers of polish on is that when it starts to fall off it comes of in big flakes which doesn't look good at all. A part from that I'm very happy with my new mat polish. I'm looking forward to trying it on with different colours.

No comments: