Wednesday, February 9, 2011

I used to have a life...

Photobucket
but then I started working... Sådan har jeg det lidt lige for tiden. Jeg synes lige, at I fortjener en hurtig forklaring på mit fravær. Jeg har i snart 3 uger været i praktik hos et lille firma tæt på Århus. Det er virkelig dejligt at komme ud og få noget erfaring i det virkelig liv, istedet for skolepraktik. Men det er også hårdt at gå fra at være studerende til fuldtidsansat. Udover det arbejde påtog jeg mig også i sidste uge noget andet arbejde for et firma. Det betyder at når jeg kommer hjem ved halv fem tiden, så har jeg mindst to timers arbejde endnu. Det hele er også stadig meget nyt, og jeg har derfor en masse at lære endnu. Det er altså derfor at bloggen er meget stille i hverdagene. Jeg er simpelthen for smadret, når jeg endelig har fri og vil bare slappe af uden en skærm. Håber I kan forstå mig. Jeg regner dog med, at jeg i fremtiden vil kunne klare at blogge lidt mere, nu må vi se.

but then I started working... That's how I feel at the moment. I just quickly wanted to let you know why the blog is so quiet lately. It's a bit of a crazy period for me at the moment. I've sort of got two jobs suddenly and I'm not use to working that much, so when I'm finally off work I feel knackered and just want to relax not looking at a computer screen. I hope you can bare with me. I'll hopefully be back on track soon and then blog some more during the week.

No comments: