Tuesday, February 15, 2011

Be mine

PhotobucketPhotobucket
Det er vist ikke gået nogen forbi, at det igår var Valentins dag. Jeg har en lidt blandet holding til denne "helligdag", som det vist er for amerikanerne. Jeg fejre dagen med kæresten, da det er noget han er vant til som englænder, og så synes jeg egentlig, at det er ganske hyggeligt. Dermed ikke sagt, at jeg går ind for en dag om året, hvor man er ekstra sød og kærlig. Det giver en masse forventninger til dagen, hvilket ofte ender i stor skuffelse. Jeg synes det er meget bedre at blive overrasket med blomster og gaver sådan helt spontant, men det er kæresten nu også ret god til at gøre. Jeg fejrede dagen igår med at lave disse cupcakes til kæresten og så spise vi middag i byen. Fejrer i dagen?

As you all probably know yesterday was Valentine's Day. I celebrate the day because my boyfriend is English and likes to do it. I don't really like the idea of having one day where you are nice to your loved once. I rather have flowers and presents any other day of the year, but luckily my boyfriend is good at doing that too! Yesterday I made these muffins for my boyfriend and in the evening we went out for a meal. Do you celebrate Valentine's?

1 comment:

Cecilie Printz said...

Hvor ser de gode ud!